úterý 20. srpna 2019

V modrotiskovém dezénu


Nová várka povlečení v krásných chalupářských dezénech a barvách .

                                                  K zakoupení na eshopu     

                                https://www.fler.cz/shop/venkovsky-styl

                                                                               ♥
                                                                             ♥
Pokud si přejete jiné rozměry a kombinace :-) písněte mi na email info@venkovskystyl.cz
Zuzka ,-)

3 komentáře:

  1. Thank you so much ♥ ♥ I like to look at you. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Buy Textnow Accounts

    Buy Textnow Accounts. To get the virtual number, Buy TextNow Accounts with the USA number. Free Texting & Calling App. Completely Free Phone Service. Multiple Devices Send messages and make calls on your computer or tablet, then access them from your phone while on the go.

    Please visit our service link: Buy Textnow Accounts

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat