sobota 29. června 2013

Trocha sportu !?

Aby jste si nemyslely že jen sedím u šicího stroje a nebo se válím u moře tak tady taky něco ze sportu :-))) 

Trošku jsem si protáhla "špíčky " byli jsme ve Slovinsku , výstup na Prisojnik 2547m a druhý den ze sedla Vršič na Mojstrovku 2301m.

Vyšlo nám krásné počasí ale i v tuto dobu byl na vrcholcích sníh který tu v tuto dobu již nebývá ...u nás povodně u nich chumelenice :-o




Mějte hezký víkend Zuzka


6 komentářů:

  1. Čmuky kuky drahá moja horalko, tož krásně jsem si zavzpomínala. Ve Slovinsku v Julských Aplách jsem byla v 5měsíci těhotenství s Esťulkou a běhala jsem po těch nádherných horách jak horská koza:o))). A házím čumendu, že vy jste si to tam taky bohousky užili! Závidím;-D. Přechody hor mi huž chybí. Tož Ti vinšuji bohouské léto! A budu se těšit na další Tvé fanfárové příspěvky. Páčko a boskávám Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Mišulo, bylo to krásné, snové ale pak jsem z toho byla 2dny hyn:-))) ale pojedeme zase je tam spousta nádherných míst a byla by škoda je nevidět!!
    Ten můj chlopik je hrozný drak, nahoru to jsem sice byla jako koza horská ale dolů jako slimák :-))...co by chtěl po babině :-)))žejo.
    pa a zase přijď.
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  3. ... teda klobouk dolů. Jste babina??? Nebo to je jakási přezdívka ??? Moře šťastných km a zdolání těch nejkrásnějších vrcholů. Věrka ...

    OdpovědětVymazat
  4. Věruš :-)) už je to tak "babička" dvouleté rozkošné holčičky ale cítím se a vypadám jak její mamča když někam jdeme :-))babi nebo mami to je jedno hlavně že jsme zdraví.
    A díky za přání mám nové kolo tak o víkendu nebude lezení ale šlapání na kole :-P
    Zuza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi děkuji za odpověď. Jsem na tom podobně. Máme 4měsíčního vnoučka a 4 letou dcerku. Teta a synovec vyrůstají jako sourozenci :-) jen jsem si uvědomila, jakou sílu má myšlenka, zvláště ta pozitivní. Od mala jsem si přála kupu dětí, tak je mám :-) A s tím zdravím, naprostý souhlas. Ostatní jsou podružnosti. Krásné léto a nádherné chvíle s rodinou. Věrka

      Vymazat

  5. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    OdpovědětVymazat