sobota 29. června 2013

Trocha sportu !?

Aby jste si nemyslely že jen sedím u šicího stroje a nebo se válím u moře tak tady taky něco ze sportu :-))) 

Trošku jsem si protáhla "špíčky " byli jsme ve Slovinsku , výstup na Prisojnik 2547m a druhý den ze sedla Vršič na Mojstrovku 2301m.

Vyšlo nám krásné počasí ale i v tuto dobu byl na vrcholcích sníh který tu v tuto dobu již nebývá ...u nás povodně u nich chumelenice :-o




Mějte hezký víkend Zuzka


5 komentářů:

  1. Čmuky kuky drahá moja horalko, tož krásně jsem si zavzpomínala. Ve Slovinsku v Julských Aplách jsem byla v 5měsíci těhotenství s Esťulkou a běhala jsem po těch nádherných horách jak horská koza:o))). A házím čumendu, že vy jste si to tam taky bohousky užili! Závidím;-D. Přechody hor mi huž chybí. Tož Ti vinšuji bohouské léto! A budu se těšit na další Tvé fanfárové příspěvky. Páčko a boskávám Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Mišulo, bylo to krásné, snové ale pak jsem z toho byla 2dny hyn:-))) ale pojedeme zase je tam spousta nádherných míst a byla by škoda je nevidět!!
    Ten můj chlopik je hrozný drak, nahoru to jsem sice byla jako koza horská ale dolů jako slimák :-))...co by chtěl po babině :-)))žejo.
    pa a zase přijď.
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  3. ... teda klobouk dolů. Jste babina??? Nebo to je jakási přezdívka ??? Moře šťastných km a zdolání těch nejkrásnějších vrcholů. Věrka ...

    OdpovědětVymazat
  4. Věruš :-)) už je to tak "babička" dvouleté rozkošné holčičky ale cítím se a vypadám jak její mamča když někam jdeme :-))babi nebo mami to je jedno hlavně že jsme zdraví.
    A díky za přání mám nové kolo tak o víkendu nebude lezení ale šlapání na kole :-P
    Zuza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi děkuji za odpověď. Jsem na tom podobně. Máme 4měsíčního vnoučka a 4 letou dcerku. Teta a synovec vyrůstají jako sourozenci :-) jen jsem si uvědomila, jakou sílu má myšlenka, zvláště ta pozitivní. Od mala jsem si přála kupu dětí, tak je mám :-) A s tím zdravím, naprostý souhlas. Ostatní jsou podružnosti. Krásné léto a nádherné chvíle s rodinou. Věrka

      Vymazat