středa 4. prosince 2013

Jako v cukrárně

Nevím čím to je ale poslední dobou nějak ujíždím na růžové :-DDD když tak zapátrám v minulých týdnech, zjišťuji že jsem si i nakoupila několik růžových oblečků ! 

Já myslím že troška " infantility " neuškodí v žádném věku :-)) a poznámky své dcery házím s úsměven za hlavu.

 Možná je to tak jak si tělo žádá vitamíny tak si žádá i barvy a růžová je krásná, plná elánu, optimismu, lásky a něžnosti, proto se to odráží i v mé tvorbě .

Tak vám posílám růžový pozdrav "z cukrárny " tak jsem nazvala tuto kolekci a nasaďte si růžové brýle ať ten předvánoční čas není jen o povinnostech ale hlavně o radostech :-))

                                            Zuzka






                              Pár dámských taštiček - kapsiček


4 komentáře:

  1. Kdepak,ruzova Zuzko nikdy nezklame,zatim jsem se k tobe chodila kochat jen na Fler a konecne jsem se stala i clenem tveho blogu a moc se me libi odstin volankoveho polstarku a vubec,ruzova ladi ke kazdemu obdobi,jen ji dobre pouzit.Preji pekny den.

    OdpovědětVymazat
  2. Katko :-) díky za podporu a zase nakoukni .Zuza

    OdpovědětVymazat
  3. Venkovský styl miluju! Nádherné fotky i několik rad, jak si ho vytvořit, jsem našla tady: http://byt-a-dum.hyperbydleni.cz/inspirace-pro-bydleni/3025-harmonie-venkovskeho-stylu!

    OdpovědětVymazat