pondělí 27. ledna 2014

Hup do postýlky :-D

Každý má rád svoji postýlku... aspoň teda já jo... a moc se těším na večer jak do ní skočím a zachumlám se do peřin, zapálím si svíčku a lebedím si .

Měli bychom tomuto místečku které je jen a jen naše věnovat také trochu té estetické krásy, aby byl prožitek spokojenosti dokonalý :-))

Užívejte si svých postýlek a hýčkejte si je :-)))) třeba krásným povlečením .

Krásné sny ...

Zuzka

9 komentářů:

  1. V tak parádnom posteľnom prádle sa musí úžasne dobre spinkať a snívať.Páči sa mi aj budík.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budík jsem objevila v jednom bazárku :-) byl neodolatelný :-)) sice nefunguje ale mě to nevadí .

      Vymazat
  2. Krásné! Taky si svou postel hýčkám - přeci jen strávíme v posteli velký kus života, tak proč ho v jakémkoliv ohldu zanedbávat! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzo, to je zase nádhery:)!!!!Ty jsi ták šikovná a pilná! Já v těhlech mrazech se večer moc těším do postýlky pod peřinu.Měj se moc pěkně..pa

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujíí :-) pracuji na dalších kouscích :-) Zuza

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné kousky...jemné a něžné...růžičky a domečky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat